Strona internetowa to kluczowe źródło informacji o marce

PARA SZUKA INFORMACJI

Strona internetowa lub blog to dziś podstawowe kanały komunikacji i nawiązywania relacji z klientami. Od ich wyglądu i funkcjonalności  może zależeć nie tylko pierwsze wrażenie jakie zrobimy na potencjalnym kliencie ale także to jak będą o Nas opowiadać.

MEC Global zapytał respondentów co jest najważniejszym i kluczowym źródłem informacji na temat marki?

  • 79% respondentów odpowiedziała, że strona internetowa
  • 28% pytanych wskazało grafiki i zdjęcia
  • 24% blog eksperta, lidera opinii
  • 23% profil na portalach społecznościowych
  • 17% porównywarka cenowa
  • 13% aplikacja mobilna
  • 10% kanał wideo
  • 8% spot reklamowy

To tylko potwierdza, że brak profesjonalnej strony internetowej klienci mogą odbierać jako brak profesjonalizmu. Radzimy zainwestować w ta współczesną formę  komunikacji. Koszty są nieduże a możliwości wykorzystania www ogromne.

Komentarze są zamknięte.