Strona internetowa to kluczowe źródło informacji o marce

PARA SZUKA INFORMACJI

Strona internetowa lub blog to dziś podstawowe kanały komunikacji i nawiązywania relacji z klientami. Od ich wyglądu i funkcjonalności  może zależeć nie tylko pierwsze wrażenie jakie zrobimy na potencjalnym kliencie ale także to jak będą o Nas opowiadać.

MEC Global zapytał respondentów co jest najważniejszym i kluczowym źródłem informacji na temat marki?

  • 79% respondentów odpowiedziała, że strona internetowa
  • 28% pytanych wskazało grafiki i zdjęcia
  • 24% blog eksperta, lidera opinii
  • 23% profil na portalach społecznościowych
  • 17% porównywarka cenowa
  • 13% aplikacja mobilna
  • 10% kanał wideo
  • 8% spot reklamowy

To tylko potwierdza, że brak profesjonalnej strony internetowej klienci mogą odbierać jako brak profesjonalizmu. Radzimy zainwestować w ta współczesną formę  komunikacji. Koszty są nieduże a możliwości wykorzystania www ogromne.

Kompletujemy zespół, żeby zmieniać Świat !!!

MY Visuala III 2000x800

Są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze. Jedną z tych, które się liczą jest praca. A ta musi wynikać się z pasji i chęci budowy czegoś Wielkiego.

Od zawsze naszym oknem na Świat były komputery i wiedza, którą zdobywaliśmy aby je lepiej wykorzystać.  To te okoliczności wpływały na nasze wybory życiowe. Pioniersko zaczęło się w szkole podstawowej. Później zainteresowania wpłynęły na maturę, wskazały studia i  zdecydowały o pracy dla najlepszych i największych firm medialnych w Polsce.

Mamy wiedzę i doświadczenie.
Komputery, kodowanie, multimedia i social media.
Znamy się na tym i zapraszamy do współpracy!

Uwaga! Google zmieniło algorytm.

Dave Fayram, CCBY20

Dave Fayram, CCBY20

Aż 93 proc. firmowych stron internetowych w Polsce nie spełnia wymagań stawianych przez segment mobile – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę ActiveMobi w III kwartale ub. r. na próbie prawie 3 tys. witryn należących do małych i średnich przedsiębiorstw. Ze wszystkich zbadanych witryn jedynie 207 okazało się przystosowanych do wyświetlania na urządzeniach przenośnych. Najwięcej firm dostosowanych do potrzeb mobilnych klientów działało w Poznaniu (16 proc.), Białymstoku (15 proc.) i Warszawie (14,9 proc.).

– Ponad połowa Polaków, którzy posiadają smartfona codziennie szuka na nim jakichś informacji. Google zależy na tym, by użytkownicy otrzymywali wyniki najwyższej jakości, dlatego po 21 kwietnia, w mobilnej wersji wyszukiwarki Google, witryny dostosowane do urządzeń mobilnych są wyświetlane w pierwszej kolejności – potwierdza Piotr Zalewski.

Wprowadzając zapowiadane zmiany w mobilnych wynikach wyszukiwania, Google podkreśla, że udostępnia webmasterom szereg narzędzi pozwalających na odpowiednie dostosowanie prowadzonych przez nich stron do segmentu mobile. Pod tym adresem Google pozwala sprawdzić przystosowanie konkretnej witryny internetowej do wyświetlania na urządzeniach przenośnych. Z kolei narzędzie Google Analytics pozwala zbadać, jaka część ruchu na danej stronie jest generowana przez smartfony czy tablety. Google oferuje także specjalny przewodnik (dostępnypod tym adresem), który ułatwia zarówno stworzenie nowej strony mobilnej, jak i przystosowanie już funkcjonującej witryny do urządzeń przenośnych.

źródła: Google, wirtualnemedia.pl

Dyrektorzy marketingu w USA już to wiedzą.

O tym, że content będzie przyszłością firm Bill Gates wiedział już w 1996 roku. Jego słynna deklaracja „Content is king“ stała się mantrą dla globalnych marek – czytamy na stronach IAB Polska.

Obecnie przed markami stoi ogromne wyzwanie: pozyskać oraz zaangażować klienta. Marketing treści czyli tzw. content marketing stanie się jednym z głównych filarów strategii komunikacji marek w najbliższych latach.

Według Hanley-Wood Business Media 78% dyrektorów marketingu w USA uważa spersonalizowane treści za przyszłość marketingu.

źródło: IAB POLSKA